30 Haziran 2008 Pazartesi

Perfect Xp Sp3+ Plus Edition[sp3tr Ve Ötesi,700mb], Sata/raid,Görsellik,Office,Antivirüs vs...+NO RAPID!

PERFECT XP SP3+ PLUS EDITION



Programlar vs açık şekilde genel bilgi amaçlı görünümdür. Gördüğünüz gibi birçok entegre gelen programlardan sadece bir kısmıdır.
Ayrıca formatın hemen ardından otomatik gelen standart görüntü şu şekildedir:
http://i109.photobucket.com/albums/n48/baris_seven/masaustu.jpg

=ÖN BİLGİ=
Evet arkadaşlar yeni çalışmamla karşınızdayım. Perfect etiketli SP3'lü seriye startı veriyorum an itibariyle! 1 haftalık yoğun bir çalışmanın ürünüdür. Bu yeni versiyon üzerinde öncelikle kısa bir açıklama yapacağım ön bilgi olsun diye, aşağıda ayrıntılı bilgiler verilecek. Belirtmek gerekirse çalışma Windows XP Professional 32 bit SP3 Türkçedir. SP3 sonrası paket ile SP3 sonrası çıkan güncellemeler dahildir ve SP3'e dahil edilmeyen, windows update'de de gözükmeyen ama faydalı update'ler de dahildir.(Microsoft'un opsiyonel hotfixleri) SP3'ten bile güncel bir sürümdür. Orjinallik sıkıntısı çekmeyen bir sistemdir. Windows update'den güncelleştirmeleri sorunsuzca yapmaktadır. Şimdilik full güncel bir sürüm olduğu için hiç güncelleme göremeyeceksiniz gerçi:) Sistem otomatik kurulumdur. Sadece bilgisayarı Cd'den başlatıp C'ye kurulum talimatını verin, masaüstü gelene kadar tüm işlemleri kendi halledecektir. Her ihtiyaca karşılık vermesi için gerekli bileşenler silinmemiştir, gerçekten gereksiz olanları sildim onları tek tek belirteceğim. Hiçbir gerekli olan ve olabilelecek muhtemel bileşen ve servisler bile silinmemiştir, bu konuya çok dikkat ettim. Sata/raid driverları entegre edilmiştir ve Intel marka anakartlar için anakart driverları entegre edilmiştir, bunları belirteceğim. Ve göreceksiniz birçok entege edilmiş şey var. Bu kadar şey 1 CD'ye bileşenler silinmeden nasıl sığar demeyin, sığar! Bunun için çok uğraşmam, araştırmam gerekti. Office 2003 ve .Net framework paketleri üstadların hazırladığı küçük boyutlu ve full paketlerdir, eksiği yoktur, diğer programlar gibi. Birçok program az yer kaplar real addon olduğu için, eksik olduğundan değil! Kurunca göreceksiniz. Ve birçok dosya hem CD'de yer kaplamaması için hem de sistemi hiç kastırmaması için ekstra program destekli yapılmamış, direkt cd'deki dosyalarla birebir değişim yapılmıştır.(Update paketi ve Sistemi komple güzelleştiren ikon paketinde öte görsellik paketi bu şekilde mesela) İsterseniz ayrıntılı bir şekilde sunuma geçeyim, kafanızda hiç soru işareti kalmasın. Sistemin kararlı çalıştığı bütün bileşen ve programlar tek tek test edilip onaylanmıştır gerçek makinede, şuan bu sistemi kurdum ondan yazıyorum size:)

Sistem Sp3 ve sonrası dahil full update'dir ve update sorunu yoktur. İsteğe bağlı yazılımlar dahil hepsi yüklüdür, sıfır güncelleştirme!
1 tane görünmesinin sebebi sistemden eski windows messenger silindiği için onu yüklemek istiyor, iptal edin onu yoksa sıfırdır orası da:



=EKLENENLER=
#Donanım#

Sata/Raid/Ahci Driverları: ALi/ULi, ATI/AMD, Intel, Jmicron, Nvidia, SiS, VIA ve Asus ATK ve Nvidia Smu gibi yaygın üreticilerin ATA, SATA, RAID, AHCI driverları entegredir. Böylece birçok masaüstü ve laptop sistemlere XP kurma derdi, disketle sürücü yükleme gibi dertler bitiyor.


Intel Anakart Çipset Driverları: Cd'de yer kaplamaması için sata/raid driverları dışında driver eklmeyi düşünmüyordum ama bu az yer kaplayan ve hemen hemen tüm Intel marka masaüstü ve laptop anakartları destekleyen paket sayesinde intel anakartınızın chipset/usb/ata driverları vs otomatik kurulur. (Tabii intel olmayan anakartlara da kurulur sadece driverını otomatik tanımaz kendiniz kurarsınız)

#Yazılım#


#SP3 Sonrası Güncelleme Paketi
SP3 sonrasında çıkan veya SP3'ten önce çıkmasına rağmen opsiyonel olup SP3 içerisinde olmayan faydalı update'ler dahildir, sistemi daha kararlı hale getirir, SP3'ten bile güncel ve sağlam bir sisteminiz olacak bu paketle. SP3 için şu hotfixleri içerir:
* KB898461 * KB944898* KB946554* KB949127-v2* KB950162* KB951615-v2* KB951624* KB952079-v2* Microsoft Update TR v7.0.6000.381* MRT - KB890830* QfeCheck* ResetWMI* KB931125* KB942763* WGA - KB892130* WinXP EU Font Update.

Ve tabiki tamamen güncel MP11 ve IE7 de var.

#Internet Explorer 7 (sürüm 7.0.5730.13)
Tam günceldir.
* KB928090* KB938127 * KB947864 hotfixlerini içerir. Ayrıca IE7, reg ayarları ile optimize edililip daha hızlandırılmıştır.


#Windows Media Player 11 (sürüm 11.0.5721.5237)
Tam günceldir.
* KB928090* KB938127 * KB947864 hotfixlerini içerir.

#OFFICE 2003 TR SP3+
Office 2003 SP3 ve Sp3 sonrasında çıkan tüm güncelleştirmeler entegrelidir. Tüm programlar gibi bu da Windows kurulumunda otomatik kurulmaktadır. Word, Excel ve PowerPoint içerir. Kurulumdan sonra şöyle görüntü vereyim hatta:





#ESET NOD32 ANTIVIRUS 3.0.657
Güncel Nod32 antivirüs de entgredir ve tabiki tüm programlar gibi Windows kurulumunda otomatik kurulmaktadır. 1 Mayıs 2008'e kadar olan virüs veritabanı vardır ve sisteminiz açılır açılmaz çalışmaya başlayacaktır, böylece daha baştan %100 güvende olacaksınız. Full sürümdür ve güncelleme sorunu yoktur.


#.NET FRAMEWORK AIO
.NET Framework All In One Paketi ile .NET Framework ile ilgili bütün paketler eksiksiz yüklenmektedir:
*.NET 1.1 SP1,
*.NET 1.1 SP1 Türkçe Dil Paketi,
*.NET 2.0 SP1,
*.NET 2.0 SP1 Türkçe Dil Paketi,
*.NET 3.0 SP1,
*.NET 3.0 SP1 Türkçe Dil Paketi,
*.NET 3.5,
*.NET 3.5 Türkçe Dil Paketi.


#DirectX 9.0c Mart 2008 yani son sürüme güncellenmiştir. Oyun ve multimedyada daha fazla performans için en önemli, elzem Microsoft güncellemelerinden biridir.


#Java 6 Update 6 Son sürüm Java entegredir.


K-Lite Codec Pack Standard 3.9.0 Son sürüm entegre kodek paketi ile altyazılı filmler de dahil olmak üzere her türlü video ve ses formatını sorunsuz oynatabileceksiniz.


#NERO Burning Rom v8.3.2.1 Micro Nero'nun son sürüm hafif versiyonu entegredir ve tabiki full.


#Windows Live Messenger 8.5 TR + VistaSkin + Ekstralar
Full Live Messenger Paketi, şunlar dahildir:
*Windows Live Messenger 8.5.1302.1018
*Windows Live Oturum Açma Yardımcısı 4.200.520.1
*Messenger Plus! Live 4.60 (build 326)
*Vista Skin
*Çoklu Oturum Yaması
-Yapılan Yamalar-
*Başlangıçta Çalışması İptal Edildi
*Msn Açılışında Çıkan MSN de Bugün Penceresi Kapatıldı..


#Adobe Reader, Lite 8.12 Türkçe
Son sürüm Türkçe Adobe Reader PDF okuyucu. Lite versiyondur:
Gereksiz Plugin dosyaları çıkarılmış ve adobe Updater özelliği iptal edilmiştir. Bu sayede program açılış süresi oldukça kısaltılmıştır.


#Winamp v5.531 TR + Extra: Son sürüm Winamp TR;
* Türkçe
* Big Bento ve MMD3 skin (Big Bento default)
* MSN'de Ne Dinliyorum eklentisi
* En bilinen ve de en fazla kullanılan ses teması : Enchancer v0.17 FX (açılışta ayarlı ve aktif geliyor-arka planda calısıyor)
* Çeşitli ince ayarlar (Açılışta güncellemeleri kontrol et(iptal), Winamp Agent aktif(iptal) vs.)


#Mozilla Firefox 2.0.0.14 Güvenli internet tarayıcımızın son sürümü.


#Silverlight v1.0.30401.0 Microsoft'un Adobe Flash karşısında geliştirdiği standart. Internet Exploer ve Mozilla için son sürüm silverlight eklentisi entegrelidir.


#Flash Player ActiveX Internet Explorer için flash içerikli sayfaları görüntüleyebilmeniz için son sürüm flash eklentisi entegrelidir.


#FlashGet 1.9.6.1073 TR
En ünlü indirme yöneticisi Flashget'in son sürümü, Türkçe.


#Restoration.2.5.14 Yanlışlıkla bir dosyanızı/klasörünüzü vs mi sildiniz? Sildiğiniz bir dosyayı geri getirmenize
yarayan bu küçük program çok işinize yarayacak. Günlük kullanımda yanlışlıkla sildiğiniz dosyaları geri getirmede çok başarılı.


#CCLEANER v2.07.575 TR
Artık her bilgisayarda olmazsa olmaz temizlik ve optimizasyon yazılımlarından CCleaner'ın son sürümü, türkçe.


#WinRar 3.71 TR Son sürüm Winrar Türkçe. Full sürümdür.


#MTU
Eski dostumuz MTU.
Türkçe-İngilize, İngilizce-Türkçe, Türkçe-Türkçe(eş anlamlılar sözlüğü), sözlük ile günlük basit kelime çeviri işlemlerinizi yapabilir ve
adam asmaca oyunu ile eğlenip kelime haznenizi geliştirebilirsiniz.


#XP için Vista Unicode Desteği, Sürüm 1.626.6001.18000(USP 10) Windows Xp'ye windows Vista SP1 Türkçenin unicode desteğini kazanadırır.


#OpenAL Çalışma Kitaplığı Eklentisi-OpenAL Yükleyicisi Bu eklenti, OpenAL v1.1 çalışma kitaplıklarını bilgisayarınıza yükleyerek, temel OpenAL operatörleri ile EAX ve EFX gibi bileşenler için destek sağlayacaktır.


#PAINT.NET 3.31 TR + 85 Plugin Gelişmiş bir resim editörüdür. Paint'den bağımsız ve farklı bir uygulamadır.
Programa entegre 85 Plugin(eklentisi) ile size neredeyse bir photoshop ortamı yaratır. Türkçedir.

# Microsoft Hesap Makinesi + Bu eklenti standart Windows XP hesap makinesini, "Hesap Makinesi +" ile değiştirecektir, size çok daha fazla hesaplama seçeneği sunar: (İsterseniz menüsünden standart görünüme geçebilirsiniz.)



#Online Haberler - Son Dakika
Ufak haber programı ile anında erişim: Son dakika, Gazeteler, Köşe yazıları, Haber portalları, Alışveriş, Eğitim, Kültür Sanat, Kadın, Magazin, Seri ilan, TV, Sağlık, Ekonomi, Bilim ve Teknoloji sitelere anında erişim, kısayollar ve görüntüleme. Çok faydalı olacak.


# A & R Right Click v1.0.1a, Geliştirilmiş Sağ Tık Eklentileri
İçindekiler :
Unlocker v1.8.6
PhotoToys Image Resizer 5.1.2455.0 [Resmi Yeniden Boyutladırma]
File Extension Toggle v3 [Uzantıları Göster/Gizle]
HashTab v2.0.8
Find Target [Hedefi Bul]
Firm Convertor 2.0.0.312 [Resim Format Değiştirme]
Hidden Files Toggle v3 [Gizli Dosyaları Göster/Gizle]
Open cmd Here v1.0.3 [Komut Penceresi Aç]
Select All v2 [Tümünü Seç]
Klasöre Kopyala/Taşı
Windows kullanımını çok daha kolaylaştırmaktadır sağ tıkla birçok ek seçenek çıkar, çok işe yarar resimle 2 örnek vereyim:






#AudioShell Eklentisi
Bu da sağ tık eklentileri gibi bir eklentidir. Bir müzik dosyasının(mp3 gibi) üzerine geldiğinizde sanaçtı, albü vs. bilgilerini anında görüntüler ve
sağ tık-özellikler menüsünde mp3 ve birçok müzik formatının ID3 bilgilerini görüntülemenize ve değiştirmenize olanak verir. Örnek:



Gerçek boyutundan [ 800 x 524 ] 80% oranında küçültüldü - Tam boy görmek için tıklayınız



==EXTRA EĞLENCELİ OYUNLAR==
En eğlenceli ve favori oyunlarımız da sisteme entegre edildi. Diğer Windows oyunları silinmemiştir, bu oyunlar da onların yanına yükleniyor.
Başlat-> Programlar -> Oyunlar Altına yani. Batak,Pisti,Bilardo,Okey gibi toplam 10 tane Extra oyun:

Birkaç oyun açıkken aldığın ekran görüntüsü: http://i109.photobucket.com/albums/n48/baris_seven/oyunlarr-2.jpg

==EXTRA GÖRSELLİK==

#Mavi Görev Yöneticisi Sisteminize görsellik katar. Görev yöneticisi çok daha şık ve renkli:


Arkadaşlar resimde gördüğünüz ram kullanımı normali yansıtmamaktadır, ben kullanırken birçok program açık o yüzden öyle:)


#VistaDriveIndicator v2.2 Harddisk ve CD-rom ikonlarınız Vista'daki gibi görünür. Doluluk oranlarını da gösterir:




#Vista Sesleri Sıkıcı Windows XP sesleri Vista sesleri ile değiştirilmiştir.


#AIO Cursors Pack 1.9
Birçok yeni imleç paketi. Denetim Masası-Fare-İşaretçiler-Düzen altında görebilir ve uygulayabilirsiniz. İçerdiği imleç paketleri:
Aero, Aero II, BlackSpins V3 (9 Flavors), Chrome Glass, Conrast Black & White, Fedora, Fedora Inverse, Gant cursors 2006 vol 1, Gant cursors 2006 vol 2, Mac OS X Aqua, Mac OS X Aqua Swirl, Mac OS X Graphite, Mac OS X Graphite Swirl, Mac OS X Radioactive, Mac OS X Rainbow Swirl, OSX4XP, VistaPlastic (S&W), xFree, XZ-B-ONE, XZ-B-ONE Light Cursor Paketleri.

=EXTRA TEMALAR VE KOMPLE YENİ XP GÖRÜNÜMÜ=

Not: Eklenen temalar bildiğimiz .theme ve .msstyles uzantılıdır. Yani Microsoft temaları ile aynı yapıda ve sistemi hiç yormaz.
Sadece tema değil tüm ikonları vesaire aklınıza gelen tema hariç her yeri derinlemesine, güvenle ve sisteme yük bindirmeden direkt
değiştiren, Türkiye'de yapılan ve ilk defa uygulanan paket ile birlikte temalar oldukça iyi uyum sağlamaktadır görünüm açısından.
Çeşitli tarzlarda ve zevklere göre toplamda +21 tane tema eklenmiştir. Temaların içinde bazılarının ayrıca extradan kendilerine ait
çeşitli görünüm seçenekleri ve duvar kağıtları da vardır.
Bunun haricinde kendim özenle seçtiğim 23 tane duvar kağıdını da sisteme entegre ettim


Luna Element 5.1
İlk mesajda gördüğünüz temadır.Kendine ait duvarkağıdı ile sistem açıldığında default olarak gelen temadır, isterseniz değiştirirsiniz, seçenek çok!

Vista AIO Tema Paketi 12 tane Vista teması ve çeşitli görünüm seçenekleri olan tema paketi.
Çokça gördüğümüz ve görmediğimiz, beğenilen Vista Paketlerinin hepsi bir arada!

Black AIO Tema Paketi Özellikle siyah tema sevenler için içerisinde birkaç tane şık siyah tema içeren tema paketidir.

Luna Element Black 5.1 Baştaki mavi Luna Element temasına siyah görünüm tema seçeneği de sağlar!



Ve söylediğim gibi temalardan da önemli bişey varsa o da sistemin görünümünü komple değiştiren, daha önce görülmemiş bir paket ile
Windows baştan aşağı, extra program yüklenmeden, hiç kasmadan kökten güvenli bir şekilde değiştirilmiştir, görünümde asıl farkı bu yaratmaktadır. İkonları ve görünümle ilgili dosyalar tamamen yenileniyor! Bunu daha iyi anlamanız için ekran görüntüleri vermek istiyorum:

Bu verdiğim görüntüler sadece ufak bir kısmıdır elimden geldiği kadar. Sistem komple değişmiştir kurduktan sonra incelersiniz:)

(yer kaplamasın burada, linkleri açıp bakabilirsiniz)

*Sağ alttaki saatimize çift tıkladığımızda çıkan saat/takvim ekranından bir görüntü: (süper)
http://img185.imageshack.us/img185/8643/saatwc1.jpg

*Ağ Bağlantısı:
http://img297.imageshack.us/img297/343/agyy2.jpg

*Aygıt Yöneticisi:
http://img165.imageshack.us/img165/2934/aygityoneticisitq0.jpg


*Denetim Masası-Klasik Görünümdeyken:
http://img363.imageshack.us/img363/1629/denetimmasasiklasikxi7.jpg

*Ses Ayarları Menüsü:
http://img396.imageshack.us/img396/8237/sesayarlariuy7.jpg

*Windows Diyaloglarından bir örnek:
http://img152.imageshack.us/img152/5036/diyalog1ip4.jpg

*Şöyle genel bir görüntü:
http://img55.imageshack.us/img55/2907/masaustu3tm4.jpg

*Sistem bilgisi:
http://img149.imageshack.us/img149/210/sistembilgisiqx4.jpg

*Bilgisayarım ve bilgisayarım sağ tık-özellikler menüsü bir arada görüntü:
http://img149.imageshack.us/img149/210/sistembilgisiqx4.jpg



GİZLİGELEN2PROGRAM:)
1-)Vista Sidebar TR 2-) Rocket Dock TR

CD içerisindedir, isteğe bağlıdır, tek tıkla kurabilirsiniz, okuyunuz:
Bunların dışında hazır kurulu gelmeyen ve isteğe bağlı olarak tek tıkla otomatik olarak kurabileceğiniz 2 program var.
CD'nin içerisinde bakarasnız EXTRA PROGRAMLAR klasöründe 2 programın da otomatik setup dosyaları bulunmaktadır. Çift tıklama ile direkt sisteminize otomatik olarak kurulur, Başlat-Programlar'da görebilirsiniz. Vista Sidebar Türkçe son sürüm ve Rocket Dock Türkçe son sürüm'dür. Biliyorsunuz bunlar görsellik için çok güzel programlar ama düşük sisteme sahip kullanıcıların, ram harcayacağı için otomatik kurulmasını istemedim. İsteyen kurar. 2 program şöyle biliyorsunuz zaten de ekran görüntüsü vereyim, linke bakın:

http://i109.photobucket.com/albums/n48/baris_seven/extraProgramli.jpg



Çıkarılan Bileşenler
Fazla bileşen çıkarmadım, gerekli bileşenleri hiç çıkarmadım.(Nadiren gerekli olabilen yardım ve destek bile çıkarılmadı mesela)
Aşağıda yazacaklarım dışında hiçbir bileşen, servis vs çıkarılmamıştır, oynanmamıştır. Windows'un kendi driverlarına da hiç dokunulmamıştır.

*MSN Explorer
*Eski Windows Messenger
*Wİndows'un Resimleri ve Örnek müzikleri. (Daha sonra kendim birçok duvar kağıdı entegre ettim tabii)
*Diller ve Klavye desteklerinden yazacaklarım hariç hepsini sildim:
İngilizce(UK ve USA), Fransızca, Almanca, Rusça, İsveç, Türkçe F ve Q
***Bu diller ve klavye destekleri dışındakiler silindi***
*NET Framework (Framework paketi entegre edildi zaten)
*Dr. Warson
*Güvenlik Merkezi (Güvenlik Duvarı ve Otomatik güncelleştirmeler var tabii, sadece baloncuk üreten bu merkez silindi sadece)
*El İle kurulum ve yükseltme. (Cd'den başlatarak direkt kuracağımız için gerek yok buna)
*Masaüstü temizlik sihirbazı. (can sıkıcı bir windows özelliği, çıkarılması şart hehe)
*Tur
-Servislerden sadece baş ağrıtan şeyler silndi. Şunlar:
*Hata raporu
*Messenger
-Uygulamalar'dan da sadece Pinball oyunu silindi.

Bu kadar az şey sildim evet. Yazdıklarım dışında başka hiçbirşey silmedim boşuna sormayın:)

===İNDİRME LİNKİ===


CODE
http://rapidshare.com/files/116689662/PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part1.rar
http://rapidshare.com/files/116697558/PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part2.rar
http://rapidshare.com/files/116706096/PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part3.rar
http://rapidshare.com/files/116716150/PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part4.rar
http://rapidshare.com/files/116727657/PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part5.rar
http://rapidshare.com/files/116740062/PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part6.rar
http://rapidshare.com/files/116683093/PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part7.rar


+++++++++++ALTERNETİF LİNKLER-NO RAPID+++++++++++
3 partı indirin , açın Cd imajı tamamdır.
http://www.filefactory.com/file/9f5710/n/PERFECT_FULL_CD_part1_rar
http://www.filefactory.com/file/b95d63/n/PERFECT_FULL_CD_part2_rar
http://www.filefactory.com/file/dae91d/n/PERFECT_FULL_CD_part3_rar

ALTERNATIF TEK LINK (Premium Üyeler için)
Jcodebank arkdaşımıza tek link upload yardımı için teşekkür ederim.
http://rapidshare.com/files/119776856/PERFECT_XP_SP3_FULL_CD.iso
Rar şifresi yoktur. Reklamsız bir Xp'dir. (Tabi en aşağıda gerekli açıklama var çalıntı konusunda.

İndirdiği dosyaların md5 programları ile doğruluk kontrolünü yapmak isteyen olursa diye md5'leri vereyim, belki isteyen olur:(rapid linklerindeki dosyalar için olan md5lerdir)

CODE

Part1: 5898B35FC092319B731CB2CCB3E26143
Part2: CCFAE3577B708FE25AFF341109E7A019
Part3: 4CF40EDD5EC9D4AD220DB168E8845EA9
Part4: 2F4DE433A4ED656D3F25E50234728298
Part5: C1661D68CA3FFB242E0544B04EA937A9
Part6: 0D6EC2486F41F094251F8E1AD452E18D
Part7: B525B146367374C5B8BB5281310F508B
Nedir bu kodlar diye sormayın, bilmiyorsanız önemli bişey değildir:)


Boyut Bilgileri:

CODE
İlk 6 partın boyutu tam olarak: 98,2 MB (103.000.000 bayt)
7. Part: 86,8 MB (91.026.868 bayt)




Toplamda 676 mb. indireceksiniz. Çıkarınca(Bütün partları indirdikten sonra herhangi birine sağ tıklayıp buraya çıkart deyince yani) tam 700 mb.'lık iso dosyası elde edeceksiniz(rar ikonu şeklinde gözükebilir aldırış edip 2. kere çıkarmayın sakın) yazdırmayı anlattım... Bileşenlerle fazla oynanmadan, silinmeden bu boyut elde edildi. Kulanılan programlar az yer kaplar ve sıkıştırma yapıldı.
Biliyorsunuz rapidshare yeni kodlama sistemine geçti, bilmeyen kalmadı gerçi... Free'yi seçip bekledikten sonra çıkan karakterlerden daima 4 tanesi ''kedili'' harflerdir onları yazıp indirin. Her part'dan sonra uzun süreler beklememek için modeminizi kapatıp açın biliyorsunuz... Tek link tam bir dert lütfen rica etmeyin şimdilik rapid ile idare edin, sağlam site sonuçta.


CD'ye yazma:
Standart prosedürü bilenlerin okumasına gerek yok. Bütün partları indirdikten sonra herhangi birine sağ tıklayıp buraya çıkart (Extract here) derseniz 1 tane iso dosyası çıkacaktır tam 700 mb. boyutunda. Çoğu kişi çıkardıktan sonra hala winrar ikonu şeklinde gözüktüğü için ikinci kere çıkarıyor bunu yapmayın, winrar Iso dosyasını ilişkilendirmiş olabilir o yüzden öyle görünebilir 700 mb'lık tek dosya cd'ye yazdıracağımız dosyadır tabi anlattığım şekilde. Hata yapmamanız için indirdiğiniz partlar PERFECT_XP_SP3_PLUS_EDITION.part1,2,3,4,5,6,7 olacak şekilde isimlendirdim. Her hangi birine sağ tıklayıp Çıkart dediğinizde çıkardığınız dosyanın adı farklı olup anlaşılacak PERFECT_XP_SP3_FULL_CD.iso adında tek bir 700 Mb'lık dosya oluşacak, bunu anlattığım şekilde CD'ye yazdırın. Nero'dan kalıp/tasarı/dosya menüsünden disk kalıbı veya kayıtlı tasarı seçin. Açılan pencerede çıkardığınız iso dosyasını seçip aç deyin. Ve son olarak yazma penceresinde hızı seçip yazma işlemine başlayabilirsiniz.(16x tavsiye ederim yavaş yazmak daha iyidir) Resimle anlatayım bir de. Yeni ve eski sürüm Nero'da menüler farklıdır o yüzden önce yeniye sonra eskiye göre göstereyim:
Gerçek boyutundan [ 752 x 687 ] 85% oranında küçültüldü - Tam boy görmek için tıklayınız

Veya

Kalıbı diske yazdır deyip iso cd imajımızı seçip yazdırıyoruz yine.

===KURULUM===
*Bu standart prosedürü de bilmeyenler için anlatıyorum zaten bilenlerin okumasına gerek yok...*
NOT: Kurulum devam ederken müdahele etmeyin programlar otomatik kurulacak özellikle 13. dakika ekranında kurulduğu için takılmış gibi görünebilir ama dert etmeyin kurulum ilerliyor aslında! Özellikle Office 2003, Framework Paketi, Antivirüs gibi programlar kurulduğu için kurulum süreci ve ilk açılış biraz uzun sürebilir ama ondan sonra göreceksiniz sistem oldukça hızlı çalışacak. Kurulum tamamen bitip masaüstü gelene kadar müdahele etmeyin. Masaüstü geldikten sonra bilgisayara bi reset atrasanız iyi olur, atmasanız da olur tabi.
ISO İmajınızı CD'ye yazdırdıktan sonra bilgisayarınıza takıp CD'den başlatın(boot edin). 15 saniye içinde herhangi bir tuşa basın. Ön Yükleme tamamlanıp kurulum ekranına geldiğinde yönergeleri izleyerek C sürücüsünü silin. Ve burayı NTFS veya FAT32 seçerek kurulumu yapın(NTFS, hızlı biçimlendirme tavsiye ederim). Formatlamaya başlacak ve hemen ardından dosyaları kopyalamaya başlayan ekranı göreceksiniz. Artık bilgisayar başında beklemenize gerek yok geri kalan tüm işlemler otomatik yapılacaktır... Sisteminizin hızına göre 30-45 dakika arasında biter ve sizi hazır masaüstü bekliyor olacak! Şunu da belirteyim mesela F12 ile(bu tuş değişebilir) sadece 1 kere CD'den başlatma seçmek yerine Bios'tan temelli ilk sıraya CD-rom getirdiyseniz kurulumun yarısında falan bilgisayar kendine reset çektiği bölümden sonra yine cd'den başlamak isteyip 15 saniye içinde yine bir tuşa basmanızı isteyecektir, BASMAYIN. Dediğim gibi kendisi halledecektir bu ekranı geçin müdahale etmeyin yani kuruluma hdd'ye kopyaladığı dosyalardan devam edip bir yandan da cd'den gerekli dosyaları okumaya devam edecektir ve kurulumu tamamlayacaktır. Yani kurulum bitene, masaüstü gelene kadar hiçbir müdahalede bulunmayın ve cd'yi de çıkarmayın. Kurulum bittikten, masaüstü geldikten sonra çıkarabilirisiniz. Bu kadar basit, bilmeyenler için tekrar edeyim dedim yoksa değişik bişey yok her windows kurulumu bu şekildedir.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Part 4 te virüs çıktı kardes :S Kaspersky yüklü acaba onun cacıklığı mı?

Mury54 dedi ki...

Kardeş tek link rapidshare güzel olmuş. Emeğine sağşık diyoprum saygılar paşa!

Adsız dedi ki...

bütün partları indirdim. sonra çıkar dedim 700 mb büyüklüğünde bi rar dosyası gözüktü. neroda kalıp yazdırdan yazdırmayı denedim ama cd de yeterli alan yok diye hata verdi. nasıl olacak

Onur dedi ki...

Hocam ellerinize sağlık harika bir çalışma olmuş.

Mehmet Serdar Sakızcı dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Ahmet Kara dedi ki...

kardeş linkler ölü yenilesen olmazmı ?